GBA FINTECH...

Teljes körű vagy részleges irodai szolgáltatások, ügyintézés vállalkozások, cégek és magánszemélyek részére.

  • A GBA Fintech pénzügyi-számviteli profilja 2021-ben azért jött létre, hogy levegyük a válláról az adminisztráció terhét, hogy gyorsan, hatékonyan és főleg „plusz körök nélkül” intézhesse papír-ügyeit.
  • Irodai szolgáltatásunk hátterében több mint 25 év több területen szerzett irodai és hivatali ügyintézés rutinja áll.
  • Jártasak vagyunk többek között a kereskedelem, könyvelés, jogi ügyek, pénzügyek, projektek előkészítésben annak dokumentálásában, általános irodai adminisztrációban, ügyvitelben és még számos speciális területen.
  • Célunk, hogy megkönnyítsük az Ön vagy vállalkozása életét, és időt, energiát spóroljunk Önnek.
  • Folyamatos kommunikációval, tanácsokkal segítjük Önt, hogy könnyebben eligazodjon a bürokrácia útvesztőiben.
  • Állunk rendelkezésére akár folyamatosan, vagy eseti megbízással is.

Szolgáltatásaink vállalkozók, cégek részére

  • Cégalapítás
  • Általános irodai asszisztencia (levelezés, árajánlatok, visszaigazolások, teljesítési igazolások, szerződések, meghatalmazások és egyéb kapcsolódó dokumentumok készítése, kezelése nyilvántartása)
  • Általános pénzügyi asszisztencia (számlázás, átutalások bonyolítása, nyilvántartások készítése, kezelése, banki ügyintézés, kimutatások készítése, szolgáltatásokhoz kapcsolódó levelezés bonyolítása)
  • Könyvelés előkészítés ( bejövő és kimenő számlák, szállítólevelek kezelése, ellenőrzése, nyilvántartása, egyéb könyveléshez kapcsolódó dokumentumok kezelése, nyilvántartása, igény szerint könyvelővel való kapcsolattartás)
  • Hivatali ügyintézés telefonon, e-mailben, igény szerint személyesen (NAV, NEAK, Iparkamara, Kormányhivatalok, Földhivatal stb.)
  • Könyvelés
  • Bérszámfejtés
  • Engedélyek, regisztrációk intézése a vállalkozáshoz kapcsolódóan

Szolgáltatásaink magánszemélyek részére

  • Támogatások igénylése, teljes körű ügyintézése (pl. egyszeri vagy rendszeres támogatások, CSED, GYED, GYES igénylés, anyasági ill.szülési támogatások stb.)
  • Tulajdoni lap lekérés, igazolások kikérése, beadványok, kérelmek elkészítése, beadása (bank, NAV, NEAK stb.)
  • Szerződések készítése (Adás-vétel, bérlet, megbízás stb.)
  • Egyéb – megállapodás szerinti – ügyintézés.

Referenciáink

Kapcsolat

Székhely | 1117 Budapest Budafoki út 183.

Postacím |1117 Budapest Budafoki út 183.