GBA FINTECH...
Teljes körű vagy részleges irodai szolgáltatások, ügyintézés vállalkozások, cégek és magánszemélyek részére.
- A GBA Fintech pénzügyi-számviteli profilja 2021-ben azért jött létre, hogy levegyük a válláról az adminisztráció terhét, hogy gyorsan, hatékonyan és főleg „plusz körök nélkül” intézhesse papír-ügyeit.
- Irodai szolgáltatásunk hátterében több mint 25 év több területen szerzett irodai és hivatali ügyintézés rutinja áll.
- Jártasak vagyunk többek között a kereskedelem, könyvelés, jogi ügyek, pénzügyek, projektek előkészítésben annak dokumentálásában, általános irodai adminisztrációban, ügyvitelben és még számos speciális területen.
- Célunk, hogy megkönnyítsük az Ön vagy vállalkozása életét, és időt, energiát spóroljunk Önnek.
- Folyamatos kommunikációval, tanácsokkal segítjük Önt, hogy könnyebben eligazodjon a bürokrácia útvesztőiben.
- Állunk rendelkezésére akár folyamatosan, vagy eseti megbízással is.
Szolgáltatásaink vállalkozók, cégek részére
- Cégalapítás
- Általános irodai asszisztencia (levelezés, árajánlatok, visszaigazolások, teljesítési igazolások, szerződések, meghatalmazások és egyéb kapcsolódó dokumentumok készítése, kezelése nyilvántartása)
- Általános pénzügyi asszisztencia (számlázás, átutalások bonyolítása, nyilvántartások készítése, kezelése, banki ügyintézés, kimutatások készítése, szolgáltatásokhoz kapcsolódó levelezés bonyolítása)
- Könyvelés előkészítés ( bejövő és kimenő számlák, szállítólevelek kezelése, ellenőrzése, nyilvántartása, egyéb könyveléshez kapcsolódó dokumentumok kezelése, nyilvántartása, igény szerint könyvelővel való kapcsolattartás)
- Hivatali ügyintézés telefonon, e-mailben, igény szerint személyesen (NAV, NEAK, Iparkamara, Kormányhivatalok, Földhivatal stb.)
- Könyvelés
- Bérszámfejtés
- Engedélyek, regisztrációk intézése a vállalkozáshoz kapcsolódóan
Szolgáltatásaink magánszemélyek részére
- Támogatások igénylése, teljes körű ügyintézése (pl. egyszeri vagy rendszeres támogatások, CSED, GYED, GYES igénylés, anyasági ill.szülési támogatások stb.)
- Tulajdoni lap lekérés, igazolások kikérése, beadványok, kérelmek elkészítése, beadása (bank, NAV, NEAK stb.)
- Szerződések készítése (Adás-vétel, bérlet, megbízás stb.)
- Egyéb – megállapodás szerinti – ügyintézés.
Referenciáink
„Mindig mindenre odafigyelnek, figyelmeztetnek, nyugodtan lehet tőlük kérdezni. Segítenek mindenben, amikor kell. Melegen ajánlom.”
Fülöp K.
„Korábban több könyvelővel is együtt dolgoztam és számtalan esetben történt probléma és cserben hagyás is. Minden esetben Anita oldotta meg a problémát. Olyan részletesen figyel a futó ügyeimre és az aktualitásokra, olyan alapossággal és emberséggel viseltetik az ügyfelei felé, ami példaértékű. Így egy ideje őt bíztam meg az ügyeim intézésével. Amellett, hogy kiváló munkát végez, még érthetően el is magyarázza a dolgokat, így mostanra én is kicsit jobban átlátom ezt a szövevényes rendszert. Remek szakember és erkölcsileg és emberileg is a legjobb.”
Bartos N.
„Anita pont a te embered, ha a vállalkozásodat szeretnéd maximálisan fent tartani. Aprólékos, precíz. Egy számszaki vagy jogi részt sem hagy ki. A „vaskezű” szigor mögött van viszont szelíd gondoskodás is, készségesen elmond mindent, ami érint, vagy tudni szeretnél. Referenciaként mindenképp őt ajánlom. Legjobb a szakmában és még jófej is.”
Monori G.
„Megbízhatóság, gyorsaság és precizitás. Minden jellegű kérdésünket, kérésünket a legnagyobb gonddal járják körül, megnézve a lehetőségeket. Mindenkinek tiszta szívvel csak ajánlani tudjuk a férjemmel együtt.”
Szeibold-Hegedűs E.
„Bármikor, bármilyen kérdésemre érthetően megkaptam a választ. Gyors, precíz, pontos munkát végeznek. Figyelmeztetnek, ha valamit elfelejtettem. Köszönöm.”
Dinasma Design Company
„Részletes, számomra is érthető felvilágosítás, alapos, pontos munka, barátságos, kedves kommunikáció. Csak ajánlani tudom.”
Szigetvári.B
Kapcsolat
Székhely | 1117 Budapest Budafoki út 183.
Postacím |1117 Budapest Budafoki út 183.
- info@gbafintech.hu
- +36 20359 5614